Introductie

Voor een opdrachtgever in de Maritieme sector zijn we op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker in omgeving Rotterdam. Het betreft een fulltime functie waarin je verantwoordelijk bent voor het gehele facturatieproces. Ook verwerk je declaraties en zorg je dat de betalingen worden uitgevoerd. Heb je al enige werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie? Lees dan gauw verder. De werkzaamheden staan hieronder beschreven.

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist waar werving en selectie tot zijn recht komt. Wij vormen de persoonlijke schakel tussen werknemer en werkgever. Onze manier van werken onderscheidt zich van andere personele dienstverleners. Verbondenheid, gedrevenheid en kwaliteit vormen de basis van onze dienstverlening. Wij verdiepen ons zowel in de persoon achter het cv als in de sfeer en cultuur binnen een bedrijf. Zo brengen wij werk en persoonlijkheden bij elkaar. Op basis van Uitzenden, Werving & Selectie, (Project) Detachering en Payroll vullen wij de personeelsvraagstukken bij onze opdrachtgevers in.

Functie

  • In deze functie ben je verantwoordelijk voor het registreren en verwerken van facturen;
  • Je verstuurt facturen naar de klanten;
  • Het is aan jou de taak om klanten aan te manen;
  • Daarnaast voer je betalingen uit;
  • Ook zorg je ervoor dat uren worden geregistreerd;
  • Tevens kijk je declaraties na en verwerk je deze.

Functie eisen

  • Afgeronde mbo 4- of hbo-opleiding in een financiële richting;
  • Ook heb je al minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kan zelfstandig en zeer secuur werken;
  • Je bent gedreven en fulltime beschikbaar.

Aanbod

  • Salaris € 1.800 – € 2.100 bruto per maand;
  • Uitzicht op vast dienstverband;
  • 13e maand;
  • Premievrij pensioen.

Inlichtingen

Charles Ros +31 (0)10 470 91 9

Sollicitatie

Charles Ros +31 (0)10 470 91 90