Introductie

Als Financieel Medewerker heb je een leuke zelfstandige en veelzijdige functie bij één van de grotere logistieke dienstverleners in Rotterdam. Je werkt in een leuk team en je ondersteunt de Financial Controller met het voeren van de financiële administratie. Daarnaast ben je het aanspreekpunt van verschillende klanten en afdelingen intern. Ben jij communicatief sterk en heb jij een opleiding afgerond in een financiële richting? Lees dan gauw verder!

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist waar werving en selectie tot zijn recht komt. Wij vormen de persoonlijke schakel tussen werknemer en werkgever. Onze manier van werken onderscheidt zich van andere personele dienstverleners. Verbondenheid, gedrevenheid en kwaliteit vormen de basis van onze dienstverlening. Wij verdiepen ons zowel in de persoon achter het cv als in de sfeer en cultuur binnen een bedrijf. Zo brengen wij werk en persoonlijkheden bij elkaar. Op basis van Uitzenden, Werving & Selectie, (Project) Detachering en Payroll vullen wij de personeelsvraagstukken bij onze opdrachtgevers in.

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het en verwerken van financiële mutaties;
  • Ook behandel je disputen;
  • Daarnaast controleer je inkomende facturen;
  • Je stelt financiële rapportages op;
  • Tevens verzorg je de maandafsluiting;
  • Het is aan jou om contact te onderhouden met klanten en afdelingen intern.

Functie eisen

  • Een afgeronde financiële mbo-opleiding met enige jaren werkervaring op een financiële afdeling of een afgeronde financiële hbo-opleiding;
  • Kennis van financiële systemen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent accuraat, communicatief sterk en je kan zelfstandig werken.

Aanbod

  • Salarisindicatie van maximaal € 2.600,- bruto per maand voor 40 uur in de week;
  • Vaste 13e maand;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Uitzicht op een vast dienstverband.

Inlichtingen

Mandy Houtman +31 (0)10 470 91 90

Sollicitatie

Mandy Houtman +31 (0)10 470 91 90