Skip to main content
hr vacature logistiek rotterdam

Introductie

Voor een bedrijf in de Botlek zoeken we een Assistant Office Manager. In deze functie ondersteun je de Office Manager en beheer je de telefooncentrale. Het betreft een functie voor 24 uur per week met de mogelijkheid om op termijn meer uren te kunnen werken. Ben jij beschikbaar voor 24 uur per week en ben jij een regelaar en daarnaast ook accuraat? Dan zijn wij op zoek naar jou! Meer informatie over deze functie? Lees dan gauw verder!

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.

Functie

  • Je ondersteunt de Office Manager;
  • Daarnaast beheer de telefooncentrale;
  • Ook verzorg je de post;
  • Verder voer je facilitaire taken uit;
  • Tevens bestel je kantoorartikelen;
  • Intussen notuleer je bij vergaderingen;
  • Tenslotte verzorg je de administratie.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
  • Ook heb je veel administratieve taken gedaan;
  • Daarnaast heb je enkele jaren ervaring in deze rol;
  • Tevens ben je 24 uur per week beschikbaar;
  • Bovendien heb je eigen vervoer;
  • Natuurlijk ben je accuraat;
  • Verder ben je snel beschikbaar;
  • Tenslotte beheers je de Nederlandse en Engelse taal.

Aanbod

  • Salarisindicatie is € 2.500 – € 3.100,- bruto per maand o.b.v. 40 uur;
  • Leuke baan voor 24 uur per week;
  • Mogelijkheid om op termijn meer uren te kunnen werken.

Sollicitatie

Charles Ros +31 (0)10 470 91 90