Skip to main content

Supervisor Customer Service – Rotterdam / Schiphol

By 17 juni 2022juni 29th, 2022Logistiek, Manager Logistiek, Standaard, Vacatures
barge planner

Introductie

Voor een grote logistieke organisatie zijn wij opzoek naar een Supervisor Customer Service voor de locaties Rotterdam (3 dagen) en Schiphol (2 dagen), het is bespreekbaar om 1 dag per week thuis te werken. In deze functie geef je leiding aan het team en houd je contact met klanten, rederijen en vervoerders. Heb jij ervaring in de logistiek en ben je flexibel om te werken op 2 werklocaties? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.

Functie

  • Je geeft leiding aan het team (4 direct, 25 indirect):
  • Ook houd je contact met klanten, rederijen en vervoerders;
  • Verder houd je je bezig met werkprocessen;
  • Tevens houd je contact met het warehouse;
  • Bovendien zorg je ervoor dat de administratie in orde is;
  • Intussen stel je KPI’s op;
  • Als er problemen zijn, los je dat op
  • Natuurlijk voer je gesprekken met de medewerkers;
  • Tenslotte rapporteer je aan het MT.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding (Logistiek);
  • Daarnaast heb je minimaal 4 jaar ervaring in de logistiek;
  • Ook ben je flexibel om te werken op 2 werklocaties;
  • Verder ben je ambitieus;
  • Als je ervaring hebt met een Aziatisch bedrijf, is dat een pre;
  • Tenslotte beheers je de Nederlandse en Engelse taal.

Aanbod

  • Salaris is afhankelijk van jouw werkervaring;
  • Auto van de zaak;
  • Direct in dienst van onze opdrachtgever.

Sollicitatie

Eray Kocman +31 (0)10 470 91 90