
Introductie
Voor een technisch bedrijf in de Regio Rotterdam zoeken we een Office Assistant. Ben jij 24-32 uur per week beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Organisatie
Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.
Functie
- Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt;
- Verder boek je vliegtickets en hotels;
- Ook reserveer je restaurants;
- Ook vraag je subsidies aan;
- Natuurlijk regel je werkkleding;
- Intussen verzorg je cursussen voor de medewerkers;
- Bovendien ben je de vraagbaak voor collega’s;
- Tenslotte beheer je de agenda’s.
Functie-eisen
- Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
- Ook heb je minimaal 2 jaar jaar ervaring in een soortgelijke rol;
- Je bent bekend met notuleren;
- Daarnaast heb je interesse in de techniek;
- Tevens ben je 24 uur per week beschikbaar;
- En ben je secuur en proactief;
- Tenslotte beheers je de Nederlandse en Engelse taal.
Aanbod
- Salaris maximaal € 3.200,- bruto per maand obv fulltime;
- Uitzicht op vast dienstverband.
Sollicitatie
Michelle van den Berg +31 (0)10 470 91 90