
Introductie
Voor een snelgroeiende organisatie, de uitvinder van een uniek product in omgeving Oostvoorne, zij wij op zoek naar een Customer Service Medewerker voor 24 – 32 uur in de week. Beschik jij over een positieve en servicegerichte werkhouding en ben je klaar voor de volgende stap in je carrière..? Lees dan snel verder!
Organisatie
Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.
Functie
- Dagelijks behandel je vragen, inkomende mails en belletjes van klanten en handel je deze af volgens de procedure;
- Daarnaast verwijs je complexe vraagstukken door naar de juiste afdeling;
- Het aanmaken en activeren van het product;
- Uiteraard geef je een duidelijke instructie over de werking van het product;
- Ook ben je het visitekaartje van de organisatie en komen er servicedesk werkzaamheden bij kijken;
- Tot slot controleer, registreer en verwerk je inkomende orders.
Functie-eisen
- Je hebt een MBO diploma op niveau 3/4 in de pocket!;
- Je bent bekend met Excel en Microsoft Word;
- In het bezit van eigen vervoer;
- Je hebt een commerciële en klantgerichte instelling waarbij de klant centraal staat;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- De drive om je verder te ontwikkelen.
Aanbod
- Salaris € 2.400 – € 2.650,- bruto per maand;
- Je krijgt een laptop en telefoon van de zaak;
- Het is mogelijk om 1 dag in de week vanuit huis te werken;
- Kans op een vaste aanstelling.
Sollicitatie
Lea Gulpen +31 (0)10 470 91 90