Skip to main content

HR Business Partner – Roosendaal

By 9 januari 2024februari 22nd, 2024Adviseur personeel, HRM, Vacatures
scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash (1)

Introductie

Ben jij een HR-professional met een hands-on mentaliteit, klaar om een sleutelrol te vervullen binnen het dynamische team? Wij zijn op zoek naar een HR Business Partner die een betrouwbare adviseur is voor het lokale management. In deze rol bied je zowel gevraagd als ongevraagd advies over diverse HR-gerelateerde kwesties.

Als de ideale kandidaat draag je actief bij aan de praktische uitvoering van het HR-beleid en ondersteun je proactief de bedrijfsvoering. Jouw werkhouding is open en integer, met een sterke focus op samenwerking.

Verantwoordelijkheden omvatten:

  • Zorgen voor een correcte administratie in het personeelsinformatiesysteem (AFAS), inclusief mutaties en dossiervorming.
  • Opstellen van schriftelijke bevestigingen voor personeelsmutaties en het maken van gespreksverslagen.
  • Up-to-date blijven met de laatste trends in de arbeidsmarkt, veranderingen in wet- en regelgeving, en ontwikkelingen in het HR-veld.
  • Actief deelnemen aan het verder ontwikkelen van het personeelsbeleid en de bijbehorende instrumenten.

Ben je gepassioneerd over HR en klaar om een belangrijke bijdrage te leveren aan de organisatie? Dan zoeken wij jou!

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.

Functie

  • Mede ontwikkelen en implementeren van het HR-beleid.
  • Actief bijdragen aan diverse HR-projecten en verandertrajecten.
  • Evalueren en optimaliseren van HR-processen om de kwaliteit, efficiëntie en effectiviteit te verbeteren.
  • Ondersteunen en coachen van leidinggevenden op HR-gerelateerde gebieden zoals ziekteverzuim, re-integratie, algemeen functioneren, loopbaanontwikkeling en arbeidsvoorwaarden.
  • Begeleiden van HR-processen met betrekking tot in-, door- en uitstroom van personeel.
  • Uitvoeren van HR-instrumenten, waaronder functioneringsgesprekken en beoordelingscycli.
  • Zorgen voor adequaat en up-to-date beheer van personeelsdossiers.
  • Ondersteunen bij de afhandeling van juridische dossiers.
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers over salaris- en personeelsbeleid.
  • Actieve deelname aan het lokale overleg met leidinggevenden.

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO-opleiding op het gebied van HRM 
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring in vergelijkbare functie
  • Ervaring in een logistieke of productieomgeving is een sterke pre
  • Ervaring met MS Office, met name Word en Excel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede kennis van Engelse taal in woord en geschrift
  • Uitstekende communicatieve en adviesvaardigheden
  • Praktijkkennis van AFAS Profit is een pre
  • 40 uur per week

Aanbod

  • Salaris afhankelijk van ervaring.

Deze functie wordt in eerste instantie op projectbasis ingevuld voor de duur van ca. 1.5 jaar. het project kan, wanneer succesvol, worden uitgebreid naar een langer termijn contract met de klant.

Sollicitatie

Eray Kocman +31 (0)10 470 91 90