Skip to main content

Medewerker HR Administratie (min. 4 dagen) – Rotterdam

By 13 mei 2024mei 16th, 2024HRM, Medewerker HR / P&O, Vacatures
vacature secretaresse

Introductie

Voor een grote logistieke organisatie in Rotterdam zijn wij opzoek naar een gemotiveerde Medewerker HR Administratie die een waardevolle bijdrage wil leveren aan de organisatie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer en de verwerking van verschillende personeels- en salarisgerelateerde gegevens. Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces, van werving tot en met het vertrek van medewerkers. Samen met het HR-team werk je nauw samen om een positieve ervaring te bieden aan zowel nieuwe medewerkers als aan hen die de organisatie verlaten.

Organisatie

Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.

Functie

  • Het zorgvuldig beheren, controleren en signaleren van administratieve zaken met betrekking tot indiensttreding en uitdiensttreding. Dit omvat onder andere het bijhouden van HR-systemen, pensioen- en verzekeringsregelingen, functiewijzigingen, vergoedingen, en ziekte- en herstelmeldingen.
  • Het afhandelen van diverse verlofaanvragen volgens geldende regelingen.
  • Het plaatsen van vacatures.
  • Het verwelkomen en inwerken van nieuwe medewerkers.
  • Ondersteuning bieden aan het HR-team door het bewaken van processen en het tijdig signaleren en opvolgen van zaken.
  • Het beantwoorden van vragen van collega’s.
  • Het plannen van vergaderingen en bedrijfsartsafspraken.
  • Het actueel houden van communicatie en informatie voor het personeel.
  • Een actieve rol spelen bij het verbeteren van onze HR-administratieve processen en werkwijzen.

Functie-eisen

  • Minimaal een MBO 4-diploma met relevante werkervaring.
  • Affiniteit met administratieve, ondersteunende en procesmatige werkzaamheden.
  • Planmatige en nauwkeurige werkstijl, met het vermogen om snel te schakelen tussen taken.
  • Goed inzicht in processen, het vermogen om trends te herkennen en proactief te rapporteren.
  • Flexibiliteit en veerkracht om veranderingen te omarmen en uitdagingen aan te gaan.
  • Een streven naar voortdurende verbetering en een proactieve instelling.
  • Minimaal 4 dagen in de week beschikbaar.

Aanbod

  • Salarisindicatie maximaal € 2.700 – € 3.500,- bruto per maand op fulltime basis;
  • 13e maand;
  • Premie vrij pensioen;
  • Direct in dienst van onze opdrachtgever.

Sollicitatie

Charles Ros +31 (0)10 470 91 90