Introductie
Ben jij op zoek naar een uitdagende rol binnen administratie en financiën? Bij onze logistieke opdrachtgever in Rotterdam hebben wij een mogelijkheid voor een enthousiaste Administratief Medewerker. Je zult deel uitmaken van ons Finance Department en specifiek bijdragen aan de afdeling scheepsafrekeningen. Als jij gedreven bent, graag in teamverband werkt en een passie hebt voor nauwkeurigheid, dan willen wij graag met jou kennismaken!
Organisatie
Life Recruitment is dé specialist in het werven en selecteren van personeel in de logistieke branche. Door onze jarenlange ervaring in de logistieke branche hebben wij onze kennis, expertise en netwerk dusdanig opgebouwd dat wij uitstekend in staat zijn om de personeelsvraagstukken op te lossen. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers en de kandidaten en weten als geen ander het kaf van het koren te scheiden.
Functie
- Coderen facturen m.b.t. de schepen;
- Samenstellen scheepsafrekening rederij;
- Controle op scheepsafrekeningen;
- Fouten herstellen;
- Contact houden met agenten;
- Rekening courant;
- Opmaken opbrengst per periode;
- Afboeken resultaten;
- Scheepsadministratie verzorgen.
Functie-eisen
- MBO-4 opleiding;
- Minimaal 4 jaar ervaring op een financiële afdeling;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Sterk gevoel voor verantwoordelijkheid om deadlines te halen;
- Je bent 20-25 uur in de week beschikbaar.
Aanbod
- Salaris: € 3.200 – € 4.000,- bruto per maand;
- 8,33% vakantiegeld;
- Je kan de uren over de hele week verspreiden.
Sollicitatie
Charles Ros +31 (0)10 470 91 90